Élménybeszámoló az otthonszervező találkozóról
Egy ideje már foglalkoztatott a gondolat, hogy a ruháim nagy részét nem hordom, sőt, át sem látom már, mennyi a felesleges, és mennyi a ténylegesen használatban lévő ruhám.
Amikor megismerkedtem Szandrával, rögtön érdekelni kezdett a téma, de egy ideig csak gondolatban foglalkoztam vele. Majd jelentkeztem a 8 hetes rendszerezős online kurzusára, ahol valami elindult. Elkezdtem felismerni, mi a számomra felesleges tárgy az otthonomban, azonban azt éreztem, hogy ennél nagyobb a „baj” nálam, és több segítségre van szükségem.
Volt egy csomó ruhám, amit nem hordtam, sőt, sok olyan is, ami még egyszer sem volt rajtam. Megválni mégsem tudtam tőlük. Folyton az járt a fejemben, hogy egyszer még biztos felveszem, pénzt adtam értük, nem adok túl rajtuk. De végül rászántam magam, biztosra akartam menni, tudtam, hogy Szandra extra motivációt ad majd nekem. Elhívtam Szandrát az otthonszervező találkozó keretében hozzánk, amit a ruhák átválogatásával és rendszerezésével töltöttünk.
Megdöbbentő volt egy kupacban látni, hogy mennyi ruhám van. Minden ruhámat a hálószobámban az ágyra pakoltunk. Mondhatni, sokkoló ☺ Szandra segítségével el tudtam dönteni, mi az, amire tényleg szükségem van, és mi az, ami teljesen feleslegesen foglalja a helyet a szekrényemben. Nem volt könnyű nap, volt egy pont, amikor úgy éreztem, ezt én most nem csinálom tovább. Szandra szerencsére ezt profi módon kezelte, és átsegített a hullámvölgyön.
A nap végére 5 nagy zsák ruhától sikerült megválni (azóta új gazdájuk örömmel hordja őket, képeket is küldött nekem, aminek nagyon örültem), a szekrényem átláthatóbb lett, és sokkal könnyebb reggelente eldönteni, mit is vegyek fel. Tényleg igaz, hogy minél kevesebb ruhád van, annál könnyebb dönteni.
Hogyan legyél rendszerezett, ha túl sok holmit szeretsz
Ráadásul azóta mindössze 2 új darabot vásároltam, mert rájöttem, hogy igazából semmi szükségem új ruhákra, vagyis sokkal tudatosabban döntök. A pénztárcámon is érzem a változást ☺
Köszönöm Szandrának a türelmét és a munkáját, amivel hozzásegített egy tudatosabb, átgondoltabb ruhatár kialakításában, és amivel megkönnyítette a reggeli döntéseket ☺
Otthonszervező találkozó
Az információ, a tudás a fejünkben még nem jelenti azt, hogy azt gyakorlatba is át tudjuk ültetni. Sokszor szükségünk van egy kis motivációra, inspirációra és javaslatokra, hogy mit hova tegyünk, hogyan alakítsunk egy jól megtartható, hosszú távon fenntartható rendet az otthonunkban, ahol stresszmentesen tudunk pihenni, és kiélvezni a jelen pillanatát, ahelyett, hogy csak az “elúszás” és a “káosz” érzéseket hessegtetjük el a gondolataink közül.
Ez a találkozó arról szól, hogy ketten, közösen egy adott területet, vagy kategóriát átválogassunk, rendszerezzük, és közelebb kerüljünk az ideális otthonod kialakításához. Nem csak válogatunk, és rendszerezünk. Nagy fókuszt helyezünk arra, hogy a rendet fenn tudd tartani, stratégiát építsünk a hosszútávú rend kialakításához, és a saját szokásaitoknak megfelelően olyan rendszert építsünk ki, hogy mindenki könnyen megtaláljon mind
Fehérvári-Varga Judit vagyok, life és karrier coach. Küldetésem, hogy segítsek másoknak elérni a céljaikat, megoldani a nehézségeiket – legyen szó akár magánéleti, akár munkahelyi elakadásokról. Sokféle problémával keresnek meg, de a specialitásom elsősorban az, hogy a hozzám fordulókat hozzásegítsem ahhoz, hogy megtalálják azt a munkát, amiben ki tudnak teljesedni és boldogan végeznek. Személyes tapasztalatból is tudom (mert átéltem én is a keresés és teljes karrierváltás minden szépségét és gyötrelmét), hogy ez nem könnyű, és sokszor jól jön, ha valaki utat mutat. Szeretnék minél több embert támogatni abban, hogy merjen váltani, változtatni, ne ragadjon bele a rossz helyzetbe, hanem lépjen, találjon rá a hivatására, és ezután szeresse a hétfőt.
Ha nem szereted a munkádat, és szeretnél ezen változtatni, keress meg és segítek!