Vállalkozásfejlesztés lépésről lépésre

Vállalkozásfejlesztés lépésről lépésre onlien program

Havi előfizetéses inspirációs szakmai program kisvállalkozók részére

A Vállalkozásfejlesztés lépésről lépésre program azért jött létre, hogy havi szinten fókuszáltan és tudatosan fejlesszük a vállalkozásainkat egy adott témában. Minden hónapban változik a szakértő és a téma is, hiszen mindenki másban erős. A témák változatosak, izgalmasak, és ami nagyon fontos: abszolút gyakorlatias lesz minden egyes hónap.

Következő csatlakozás: FEBR 19-22
Téma: Pénzügyek és KATA 2021-ben

Szakértők és témák

Ugyan kisebb vátozások előfordulhatnak a hónapok során, röviden ezek a témák várhatóak a következő időszakban:

  • Erdősiné Spiel Anett: Pénzügy és könyvelés (febr. 22-től)
  • Csontos Timi: Önmenedzsment vállalkozóknak (business coachtól) (márc.22-től)
  • Szabó Brigitta: SEO (ápr. 19-től)
  • Szántó Péter: Énmárka, személyes márkaépítés (máj. 17-től)
  • (folyamatban) (jún. 14-től)
  • Gál Laura: PR, storytelling (júl. 12.-től)
  • A program folytatódik 2021-ben is, az előadók és a témáik szervezés alatt

Már volt:

  • Bedő Bea, Impact Hub: Business Model Canvas, üzleti terv
  • Potyondi-Galasi Orsolya, Pure&Pastel Photography: Vizuális márkaépítés
  • Dr. Szabó Orsolya, Zsolya Communication: Posztírás és hirdetés
  • Szabó Ágnes, Virtuális Irodaház: Folyamattervezés
  • Hajnerné dr. Horváth Barbara, HHB Consulting Kft.: GDPR
  • Duchai Márti, ÉrtékelésTUNING: Ügyfélélmény, vendégélmény
  • Vermes Eszter Virág, Comforting Soul: YouTube
  • Hausmann Aliz, Zsolya Communication: Linkedin
  • Tolvaj Norbert, problémamegoldó, ex visszahódítási specialista: Podcast
  • Berkes-Bognár Niki, Socialight: Instagram
  • Dr. Szabó Orsolya, Zsolya communication: Közösségépítés

A Szakértőkről és a Témákról bővebben lejjebb tudsz olvasni.

Következő csatlakozás: FEBR 19-22
Téma: Pénzügyek és KATA 2021-ben

Program tervezet

Minden hónap hasonlóan van felépítve, természetesen mivel minden szakértő és a téma különböző, így kisebb eltérések lehetnek, azonban a 30 napos kurzus (ahogyan kijön a 4 hét, annyi nap lesz – tehát hétfőn kezdődik az aktuális hónapban és szombaton fog befejeződni a 4. hét végén) minden esetben 4 részre van felosztva:

  • 1. hét: a nulladik pillanatban ha szükséges, tudástárat kapnak a jelentkezők, hogy mindenki hasonló szinten tudja kezdeni a kurzust. Az első hét többynire videós tartalommal fog kezdődni, melyet az oktatás felületen vissza lehet nézni egészen a 4. hét végéig. Ez a videó lehet, hogy élőben lesz megtartva, majd pedig fel lesz töltve a hét folyamán az oktatási felületre, de a lényegen nem változtat: a résztvevők a saját tempójukban, bármikor visszanézhetik a videós anyagot.
  • 2. hét: a következő héten egy írásos anyag következik, további gyakorlatias, apróbb feladatokkal az adott témán belül.
  • 3. hét: Itt egy szünet van a kurzusba, pusztán azért, mert a jelentkezők kapnak egy nagyobb volumenű feladatot a témán belül, melyet a következő hétre teljesíteni kell. Ezek előreláthatóan több órát is igénybe vehetnek, témától és gyakorlottságtól függően.
  • 4. hét: eddigre elkészül a nagyobb feladat, egy Q&A videó keretén belül az adott szakértő válaszol a hetekben felmerült kérdésekre, és lezárásra kerül a program.

A program anyagai az oktatási felületen lesznek megtalálhatóak, valamint minden oktató köré egy Facebook csoport fog épülni, hogy az adott témában nem csupán az oktató, hanem a résztvevők is segítsenek egymásnak, reflektáljanak mások munkájára és segítséget kérjenek, miután az adott projekt elkészül.

A program nem titkolt célja, hogy a tudásanyagon felül egy közösségépítő, pozitív szerepe is legyen a programnak.

A programban az anyagok 1 hónapig lesznek elérhetőek, utána törlődnek a felületről. Ez azt jelenti, hogy az aktuális hónapban hétfőn kezdődik el a kurzus (minden hónapban picit eltér a kezdő dátum) és a rá következő 4. hét szombatjáig lesznek elérhetőek az anyagok. Pontosabban szombat 12 óráig. A résztvevőknek ennyi idő áll rendelékezésére, hogy az anyagot feldolgozzák.

 

Következő csatlakozás: FEBR 19-22
Téma: Pénzügyek és KATA 2021-ben

Havi előfizetéses rendszer – árak

A Vállalkozásfejlesztés lépésről lépésre szakmai program egy havi előfizetéses rendszerben működik. Ez azt jelenti, hogyha csak 1-1 témára szeretnél becsatlakozni, akkor azt is megteheted, de ha hosszabb távra köteleződsz el a program mellett, akkor a havi előfizetés ára az elköteleződés hosszától függően csökkenni fog.

Mivel maga a program egy közösségi munka a szakértőktől is, így minden szakértő egy kuponkóddal promotálja a programot. Így fontos, hogy használd fel az adott szakértő kuponkódját a jelentkezésnél. Így tudunk mi is, előadók is tanulni, hogy mi az ami működik, melyik szakértőnek sikeres és miért a kampánya. Plusz ezzel segíted az adott szakértőt is blank

A Vállalkozásfejlesztés lépésről lépésre program szakmai anyagai 1 hónapig lesznek elérhetőek, vagyis az adott 4 hétben lesz elérhető az anyag (a 4. hét végén az utolsó szombaton töröljük az anyagot szombat 12 órakor a felületről). Amint elkezdődik a következő hónap, haladunk tovább a következő havi szakmai anyaggal, így fontos, hogy együtt tudj haladni az anyaggal. Nem lesz megerőltető, nem érzed majd úgy, hogy mellette nem tudsz a saját vállalkozásod mindennapi teendőivel foglalkozni, viszont biztos, hogy szükség lesz tudatosan félretenni az időt, hogy abban a hónapban haladj a kurzussal.

Előfizetés árak:

Szeretnénk kihangsúlyozni, hogy az előfizetés ára nem feltétlen tükrözi a tudásanyag mennyiségét, melyet a résztvevők kapnak a szakmai hónap során. Mi ezzel szeretnénk segíteni a jelentkezőknek, hiszen mindenkit érint a jelenlegi helyzet, de nem szeretnénk, hogy valaki lemaradjon erről a lehetőségről. Ezért ilyen baráti az ár. Mondhatjuk úgy is, hogy ez a karantén ár.

Minden szakértőnek a kuponkódja 100 Ft kedvezményt ér. Jelképes, mégis fontos, hogy használd valamelyiket, aki meggyőzött, hogy részt vegyél a kurzuson.

  • 1 havi szintű elköteleződés: 5000 Ft/hónap
  • 3 havi elöteleződés: 4000 Ft/hónap
  • 6 havi elköteleződés: 3000 Ft/hónap

Programhoz való csatlakozás – időpontok

A programhoz kizárólag csak az adott szakmai program elején lehet becsatlakozni, hogy ezzel is motiváljuk egymást, hogy együtt haladjunk a feladatokkal és tudatosan fejlesszük a vállalkozásunk adott szakmai részét. Amennyiben lemaradtál éppen a program nyitásról, javasoljuk neked addig a Napi Vállalkozás egyperceseket, ami egy INGYENES programsorozat.

Csatlakozási időszakok: (kezdés utána hétfőn 😉 )

 

Következő csatlakozás: FEBR 19-22
Téma: Pénzügyek és KATA 2021-ben

Szakértők és témák bővebben: 


Erdősiné Spiel Anett, Megoldókulcs könyvelő iroda

blankErdősiné Spiel Anett vagyok, regisztrált mérlegképes könyvelő és bérszámfejtő.

Egyéni vállalkozásomat 2018-ban indítottam, jelenleg a „Megoldókulcs Könyvelő Iroda” társtulajdonosaként dolgozom.

2002 óta dolgozom pénzügyi területen. Dolgoztam az államháztartás területén, majd a vállalkozói szférában folytattam a tevékenységemet. A vállalkozásomban könyvelést és bérszámfejtést végzek.

Ügyfeleim nagy része egyéni vállalkozók, de megtalálhatóak kisebb nagyobb cégek és alapítványok is. 

Vállalkozásfejlesztés téma: Pénzügyek és KATA 2021-ben

Az elkövetkezendő négy hétben az egyéni vállalkozók mindennapi működéséhez szorosan kapcsolódó témákkal fogunk foglalkozni:

  • az egyéni vállalkozás és a KATA vállalkozás, ki végezhet ilyen tevékenységet
  • fontos jogszabályi változások 2021-től: online számlázás, számla adatszolgáltatás, értékhatárok
  • értékhatárok, adatszolgáltatás a bevételekhez kapcsolódóan
  • költségek nyilvántartásának fontossága, irat őrzés, előírások betartása
  • éves bevételek nyilvántartása, tervezése
  • éves kiadások nyilvántartása, tervezése
  • adózási szabályok, határidők, helyi adók, kedvezmények
  • pénzügyi tervezés: feladatok

Anett kuponkódja: MEGOLDOKULCS


Csontos Timi, My Best Self

blank

Csontos Timi vagyok, szervezetfejlesztő, tréner és coach. Cégemet, a My Best Selfet azért alapítottam, mert hiszem, hogy életünket boldogabbá, kiegyensúlyozottabbá és sikeresebbé teheti a személyes fejlődés és a tanulás, és ha nap mint nap arra törekszünk, hogy önmagunk jobb verziójává váljunk.

2012 óta segítek magánszemélyeket, vállalkozókat, vezetőket és csapatokat is a személyes fejlődésükben. Leginkább a gondolkodás- és szemléletmóddal szeretek foglalkozni, mert a gondolatok hatással vannak az érzéseinkre, a viselkedésünkre, és ezáltal a kapcsolatainkra is. Dolgoztam toborzás-kiválasztási területen a Randstadnál és a PwC-nél, majd fő fókuszomba a soft-skill tréningek tartása, a coaching és a szervezetfejlesztési tanácsadás került. Megfordulok a non-profit és az üzleti szektorban egyaránt, magyar és nemzetközi ügyfeleknél is. 

2017 óta én magam is vállalkozó vagyok, és kifejezetten élvezem, amikor kisvállalkozókkal tudok együtt dolgozni coaching vagy szervezetfejlesztési folyamatokban. Fő szempontom, amit a vállalkozók fejlesztése során szem előtt tartok a szakmán túl: a mentális egészség. 

Coach képzésemet egy amerikai programban végeztem el, jellemzően két nyelven, magyarul és angolul dolgozom a mindennapjaimban  is. Emellett itthon is tanulok, jelenleg pszichológiát hallgatok a Szegedi Tudományegyetemen. 

Vállalkozásfejlesztés téma: önmenedzsment vállalkozóknak (soft skillek, entrepreneurship mindset)

Egy vállalkozás rengeteg energiát visz el. Annyi a feladat, és fejlesztendő terület, hogy csak győzzük utolérni magunkat! Közben pedig felmerülhet a kérdés, hogy hol vagyunk MI MAGUNK mindebben? Hol a jóllétünk? Hol az egyensúlyunk? Hogyan nem őrülünk meg azonnal, fél év után??? Ez a hónap RÓLAD szól majd, mert te vagy a legfontosabb erőforrásod, ha a vállalkozásodról van szó.

A program során betekintést nyújtok olyan önismereti és önmenedzsment technikákba, amiket a vállalkozókkal folytatott coaching munkám során is gyakran bevetek. 

A célom, hogy arra inspiráljallak: az ügyfél fontos, a kommunikáció fontos, a számaid nagyon fontosak, de NEKED is jól kell lenned a vállalkozásodban, hogy át tudd élni azt a sok sikert és örömöt, amit egy vállalkozás hozhat.

A hónap tematikája:

1. hét: Tiszta kép a vállalkozásodban, a fejedben és a lelkedben: célkitűzési tippek és technikák

3. hét: Te vagy a legfontosabb erőforrásod! Energiamenedzsment és egyensúly

2. hét: Saját érdekek érvényesítése és nemet mondás

4. hét: Saját erősségek és korlátozó hiedelmek a vállalkozás fejlesztése során

Várunk szeretettel Csontos Timi, My Best Self alapítójának önismereti hónapján!

Timi kuponkódja: MYBESTSELF


Szabó Brigitta, online marketinges

blankNégy éve foglalkozom online marketinggel, ezen belül pedig a szövegírás és a tartalommarketing a szívem csücske. Az évek során kipróbáltam magam pályázatíróként, nemzetközi ifjúsági projekteken trénerkedtem, saját weboldalt indítottam – de mindig a szövegírásnál kötöttem ki. Online marketingesként és social media managerként az írás minden formájába belekóstoltam: blogbejegyzés, hírlevél, PR-cikk, közösségi média posztok, hirdetés szövegek, landing page-ek. A SEO számomra az a terület, ahol a “kocka” és a “hősszerelmes” énem találkozik, hiszen itt a tartalom legalább olyan fontos, mint a technikai háttér. Szabadidőmben @brigosz néven vagyok a Tiktokon főállású bohóc. 🙂

SEO – Keresőoptimalizálás egyszerűen

A kurzus felépítése:

  1. Mi az a SEO és miért fontos?

  2. Hogyan segíti a keresőoptimalizálás a vállalkozásodat?

  3. Mi az a kulcsszó, és hogyan végezz kulcsszókutatást?

  4. Hogyan írj cikket, blogbejegyzést – hogy építsd fel a szöveged? 

  5. Milyen szoftvereket használj? 

  6. SEO tippek kezdőknek

  7. Egyszerű tartalommarketing stratégia kialakítása

Brigi kuponkódja: BRIGOSZ


Szántó Péter, énmárka

blankA könyvem kiadójának szavait kölcsönvettem, mégis hitelesebb, ha más mutat be:

Szántó Péter stratégiai tanácsadó és branding szakértő, karrierje során digitális üzletfejlesztőként több vállalkozást és startupot alapított, például SpringTabet, B Creative-ot és Szanto.co-t. Munkája során együtt dolgozott többek között a Time-Warnerrel, a MasterCarddal, az OTP-vel, a Fashion Streettel és az Edigitallal. A Budapesti Corvinus Egyetemen Pro Universitate díjat nyert, és cum laude diplomát szerzett, miután vendéghallgatóként a Dél-Kaliforniai Egyetemen töltött néhány szemesztert. Péter TEDxYouth előadó valamint az RTL Klub első Startup és Közösségi média műsorának vezetője volt, előadott már olyan nemzetközi konferenciákon, mint SXSW, Lean StartUp Conference, Business of Software, Pioneers Festival vagy Wolves Summit, valamint olyan hazai képzések és konferenciák előadója is volt már, mint a Kürt Akadémia , az Internet Hungary, a SMART Konferencia és a Marketing Summit. Többek között a HVG, Forbes, Piac és Profit, ITBusiness folyóiratokban publikál. Az OTP SmartBank-kal elnyerte a MasterCard Mobilbank Applikáció versenyén az „Év applikációja” díjat, ahol a Costumer Development és UX területért volt felelős. Saját szavaival úgy jellemzi magát, hogy „szereti a jó élményeket”. Ez vezérli a magánéletében és a szakmai munkássága során is.

Vállalkozásfejlesztési téma: Énmárka, személyes márka építés

Fontosnak tartom, hogy adat-alapon mérhető és tesztelt legyen minden, amit kiadok a kezemből. 

Sokan úgy gondolják, hogy fel kell ülni a trendre és a legújabb technológiákat érdemes használni. Majd ezekhez keresnek megoldási módokat, aztán reménykednek, hogy elérik a céljukat.

Ez nem jó! Pont fordítva kell.

Először is megfelelően körbehatárolt és mérhető célok kellenek – melyekhez előre KPI-okat, sikerességi mutatókat rendelünk. Sajnos sokan már itt elvéreznek. 

Ezután mehetünk a “kockásfüzethez” és megkeressük a számításba vehető módszereket, majd kipróbáljuk és teszteljük azokat – akár manuálisan.

Majd ezután nyúlunk az említett menő technológiákhoz és építünk automatizmusokat.

Inkább diktáljuk a saját trendünk, mint kövessük másokét!

  • Átbeszéljük a téma relevanciáját, melyet sikeres emberek példáival és inspiráló gondolatokkal támasztok alá
    Az énmárka kulcsa a cselekedet. Hogyan hozd szinkronba a tetteid és az énmárkád
    Megtanulunk egy titkos mondatot, amit ha jól használsz, akkor bármilyen helyzetben ki tudsz emelkedni a tömegből
    Átbeszéljük a márka elemeit és hülye-biztos eszközöket adok, amivel ha akarnál sem tudnál baromságokat mondani vagy ronda logót és szöveget készíteni
  • Hogyan válhatsz önmagad legautentikusabb verziójává
  • Miként és egyáltalán miért vállaljuk fel önmagunkat, legyünk őszintén önazonosak

Peti kuponkódja: PSZ


Gál Éva Laura, Nova Communication

blankKommunikációs és PR tanácsadó, a Nova Communications alapítója és a The Paradise Project társalapítója

Szakmai utamat marketingesként kezdtem hazai és külföldi kkv-knál és multiknál, többek között Indiában és Srí Lankán is szereztem munkatapasztalatot. Ezzel párhuzamosan szabadúszó újságíróként gazdasági és lifestyle magazinoknak írtam, cikkeimmel találkozhattál például a HVG-ben, a Figyelőben, az Éva magazinban és a Marie Claireben is. Hét éve kommunikációs tanácsadóként dolgozom azon, hogy ügyfeleim történetei minél nagyobb médianyilvánosságot kapjanak. Minden ügyfél esetében a legerősebb storytelling faktort keresem, mert meg vagyok győződve afelől, hogy a hiteles és érdekes sztorik képesek leghatékonyabban megszólítani az embereket. Ügyfeleim rendszeresen szerepelnek a legnagyobb elérésű hazai médiumokban.

A szabadúszó életforma mellett az ügynökségi világba is belekóstoltam, előbb a Person accountjaként, majd a HPS-nél PR csapatvezetőként volt szerencsém olyan ügyfelek sajtókommunikációs aktivitásain dolgozni, mint a Vodafone, a Lenovo, az adidas vagy a HB Reavis. 

A történetmesélés mellett az utazás a másik nagy szenvedélyem, e két terület kombinálásából született a The Paradise Project, Magyarország első digitális nomád túraszervező vállalkozása. Alapítótársammal, Matykó Noémivel a Covid előtti időkben évente kétszer szerveztünk digitális nomád táborokat Balin, ahol szakmai fejlődésre vágyó vállalkozókkal és szabadúszókkal inspiráltuk egymást a szakmai és szabadidős programok hatékony ötvözése által.

Vállalkozásfejlesztés téma: PR: A sajtókommunikáció alapjai képzés

Hogyan lehet bekerülni a sajtóba ügynökség és egy vagyon elköltése nélkül? Vagyis mit kell tenned ahhoz, hogy rólad szóljanak a hírek? Erre a kérdésre keressük a választ a kurzus keretein belül – gyakorlati tudnivalókkal, konkrét példákkal, a te vállalkozásodra szabva. A képzésen megtudhatod, hogy:

–        hogyan tehetsz szert újságírói kapcsolatokra

–        hogyan kell felépíteni egy releváns sajtólistát

–        hogyan találd meg a benned/ a vállalkozásodban rejlő sztoritelling potenciált

–        hogyan keltsd fel a téma iránt az újságírók figyelmét

–        hogyan írj pitchet és sajtóközleményt

–        hogyan tehetsz szert backlinkekre

–        hogyan mérheted a sajtómegjelenéseid hatékonyságát

Laura kuponkódja: NOVA


Már volt:

Bedő Bea, Impact Hub alapító

Bátornak kell lenni, a lehetőségeket meg kell kaparintani. Az a legnagyobb siker, ha a bukásból fel tudsz állni.

Bedő Beatrix az Impact Hub közösségi iroda alapítója, „change maker”, angyal befektető, mentor, tréner.  Nyolc éve fiatal csapatokat támogat üzleti modell, pénzügyi tervek és vállalkozásfejlesztésben, 21 év pénzügyi felső vezetői és auditori tapasztalatát ossza meg a fiatalokkal. Az Impact Hub által tartott Social Impact Award vállalkozásfejlesztési program és verseny magyarországi nagykövete.

„Hiszek abban, hogy a fiatalokba vetett munka megtérül.  Olyan emberekkel szeretek dolgozni, akik pozitív gondolkodásúak, optimisták, hisznek az erejükben. Szeretnék, hozzátenni ahhoz, hogy a magyar fiatalok gondolkozása megváltozzon, jobban bízzanak magukba és bátrak legyenek elérni álmaikat. Az üzleti modellben, a pénzügyi tervezésben mindig elkel a segítség. A könyvvizsgálói háttér segít abban, hogy jól átlássam a fiatal vállalkozói csapatok munkáját, a kockázati tényezőket, a vállalkozás gyengeségeit, erősségét. „Change maker”-nek tartom magam. Azon dolgozom nap nap után, hogy a társadalmi pozitív változást elősegítsem.”

Vállalkozásfejlesztés téma: BUSINESS MODEL CANVAS – Üzleti terv

Bea kuponkódja: IMPACTHUB


Potyondi-Galasi Orsolya, Pure&Pastel Photography

Orsi vagyok, a Pure&Pastel Photography tulajdonosa és egyben fotósa, én magam vagyok a Pure&Pastel. Egy bohém, színes, vidám, sokat beszélő (ha kell, azért én is csendben tudok lenni, de mondom, ha KELL!) fotográfus, aki büszke arra, amit alkot!

Egyfolytában keresem a szépet és el is ámulok, mint egy kisgyerek, ha megtalálom! Imádom, hogy mindenki más és más, örülök, hogy ezáltal olyan színes a vendégeim palettája, mint egy festőművésznek! Keverednek-kavarodnak a színek, személyiségek, történetek, mindenki más indíttatásból kerül a kezeim közé, de egy közös azért mégis akad bennük: a szépre való törekvés! Mindannyian a legjobbat akarják kihozni önmagukból, és a vállalkozásukból!

Kreáltam egy saját világot, ami élettel teli, világos, romantikus, modern és sokszor pasztell. Ebbe aztán sok minden belefér, így nem téma, hanem személyiség kérdése csupán, hogy az elkészült fotóim és maga a fotózás mennyire passzol az elképzelésekhez. Hiszek az őszinte szerelemben, a nők szépségében, a gyerekek ártatlanságában, az állatok létfontosságában és a boldogságban!

Vállalkozásfejlesztés téma: Vizuális márkaépítés

Orsi kuponkódja: PUREANDPASTEL


Szabó Ágnes, Virtuális Irodaház

Szabó Ágnes vagyok, végzettségemet tekintve többek között közgazdász mérnök, vállalati tervező, irodavezető. Mindemellett a Virtuális Irodaház megálmodója és vezetője.

A Virtuális Irodaház keretein belül mi, online vállalkozástámogatók (virtuális asszisztensek) segítjük a piac szereplőit folyamataik fejlesztésében, rendszereik kialakításában és optimalizálásában. Támogatjuk a vállalkozások munkáját, legyen szó akár adminisztrációról, asszisztenciáról, szervezésről vagy egyéb, egyedi igényről.

Jelenleg a szakmám ismeretsége felfutóban van. A piac egy része még nem ismeri a velünk való együttműködésekben rejlő lehetőséget. Célom, hogy minél szélesebb körben prezentáljam, hogy a velünk való munka során pénzt, energiát és időt spórolhatnak meg a vállalkozások.

VállalkozásfejlEsztés téma: Folyamattervezés

Ági kuponkódja: VIRTUALIS


Hajnerné dr. Horváth Barbara, HHB Consulting Kft.

Hajnerné dr. Horváth Barbara vagyok, jogász, közgazdász, adótanácsadó, mérlegképes könyvelő. 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezem, nagyon szeretem a munkám és az azzal járó kihívásokat.

Tanácsadó irodám egyik fő pillére az adatvédelem és a weboldalak jogi megfeleltetése, hatalmas tapasztalatra sikerült szert tenni az elmúlt időben ezen a területen. A téma talán most aktuális igazán, hiszen a kialakult járványügyi helyzet miatt egyre több vállalkozás igyekszik áttérni az online értékesítésre, szolgáltatásnyújtásra.

Közel 400 vállalkozás GDPR felkészítését végeztem el, egyedi, az adott vállalkozásra szabott szabályzati dokumentáció elkészítésével. Sokan nincsenek tisztában azzal, hogy ilyen szabályzati dokumentációval minden vállalkozónak rendelkeznie kell, akkor is ha egyéni vállalkozó, akkor is, ha nincs weboldala/webáruháza.

Vállalkozásfejlesztés téma: Adatvédelem és adatkezelés (GDPR)

Barbi kuponkódja: GDPRSZABALYZAT


Duchai Márti, ÉrtékelésTUNING

Duchai Márti vagyok, az ÉrtékelésTUNING alapítója, Tripadvisor specialista és a pozitív vendégélmény szakértője.

Amióta az eszemet tudom, a turizmussal szerettem volna foglalkozni. A korábbi álomállásaim, úgy mint pilóta, stewardess, desztinációs menedzser HELYETT lettem felszolgáló, utazási referens, recepciós, idegenvezető, turisztikai tanácsadó, rendezvényszervező és kiemelt ügyfélkapcsolati munkatárs. Egy azonban közös volt: mind valamilyen turisztikai jellegű vállalkozásnál. 3-1000 fő között mozgott a munkatársaim száma. Rengeteg sorssal, személyiséggel, vezetői stílussal és üzleti felfogással találkoztam.

Vállalkozásfejlesztés téma: Ügyfélélmény, vendégélmény

Márti kuponkódja: ERTEKELESTUNING


Vermes Eszter Virág, Comforting Soul

Vermes Eszter Virág vagyok, online videó specialista, hang- és videóvágó, a Comforting Soul tulajdonosa.

Hobbinak indult – vállalkozás és szenvedély lett belőle. A videógyártás és a Youtube felületének megismerése több mint 5 éve foglalkoztat napi szinten. A munkám során vállalkozóknak segítek abban, hogy az üzenetük és a márkájuk minél többen megismerjék azok közül, akikhez el szeretnék juttatni, mindezt a Youtube segítségével.

A saját csatornámat, a My Comfort Zone for You-t énmárkaépítőként kezdtem 2015-ben. Azóta is arra használom, hogy folyamatosan tesztelem, hogyan és milyen etikus módszerekkel lehet minél több emberhez eljuttatni a minőségi mondanivalót, tartalmat videós formátumban a Youtube-ot használva. 2020-ban pedig elindult a kizárólag szakmai Youtube csatornám a Comforting Soul, ahova heti kétszer töltök fel videót a Youtube-ot érintő témákban.

Vállalkozásfejlesztés téma: YouTube

Eszter kuponkódja: COMFORTINGSOUL


Hausmann Aliz, Zsolya Communication

A tevékenységeimet tekintve a fő irányvonalam a HR, fűszerezve egy kis kommunikációval, social mediával 

Az elmúlt 5 évben főállású HR-esként dolgoztam multiknál, foglalkoztam fejlesztéssel, de a nagy szerelem a toborzás-kiválasztás. Egyre több magán jellegű projektem lett, többek között így kerültem a Zsolya Communication csapatához, ahol tavaly november óta dolgozom, leginkább LinkedIn projekteken.

Y generációskét a social media felületek napi szintű használata természetes számomra. Azonban munkáim során azt is megtapasztaltam, hogy az igazán jó eredmények eléréséhez tudatos használat, nagy odafigyelés és tervezés szükséges.

HR-esként fontos képben lennem a piaci szereplőkkel és trendekkel, valamint meg kell találnom azt az utat, ami által ki lehet tűnni a tömegből, akár egy cégnek, személyes márkának. Ezen tudásomat igyekszem átadni nektek a LinkedIn hónap keretein belül, hogy megbarátkozzatok ezzel a nagyszerű és ingyenes lehetőséggel. 

Vállalkozásfejlesztés téma: Linkedin

Aliz kuponkódja: ZSOLYA

 

Tolvaj Norbert, problémamegoldó, ex visszahódítási specialista

Harmonikus párkapcsolat. Vajon létezik, vagy csak az írók, forgatókönyvírók találták ki, hogy könnyebben el tudjanak adni egy történetet? Nekem meggyőződésem, hogy létezik ilyen kapcsolat. Az elmúlt években abban segített a hozzám fordulóknak, hogy maguk is ki tudjanak alakítani egy ilyen kapcsolatot. Ebben volt nagy segítségemre a blogom, majd a későbbiekben emiatt indítottam a podcast csatornámat is. Jelenleg a munkám egyik fontos pillére a podcastokon keresztül történő edukáció, mely segít abban, hogy az ügyeleim minél gyorsabban elsajátíthassák azt a tudást, amire szükségük van.

Vállalkozásfejlesztés téma: Podcast

Norbi kuponkódja: TOLVAJNORBERT


Berkes-Bognár Niki, Socialight

Berkes-Bognár Nikolett vagyok, a Socialight alapítója, social media tanácsadó. Elsősorban arra tanítom a kisvállalkozókat és márkaépítőket, hogy miként tudnak hitelesen és önazonosan kommunikálni a közösségi oldalaikon, valamint organikusan közösséget építeni Instagramon és Facebookon. Küldetésem, hogy minél több márkaépítőnek megmutassam, hogy a social médiával kapcsolatos teendők lehetnek élvezetesek és eredményesek egyszerre. Célom, hogy őszinte, hiteles, értékes tartalommal töltsük meg a közösségi oldalakat, példát mutatva az instabotokkal és számhajhászattal teli világban, hogy igenis, lehet ezt másként csinálni!

Vállalkozásfejlesztés téma: Instagram

Niki kuponkódja: SOCIALIGHT


Házigazda – aka a “ragacs”

Cserta Szandra, Rendezvénytér Kívül Belül Boldogság

Cserta Szandra vagyok, a Kívül Belül Boldogság alapítója, ami alapvetően rendszerezéssel, tárolással foglalkozik. 2019-ben egy újabb ága lett a vállalkozásnak, megnyitottam a Bemutatótermemet, melynek hátsó részében kialakult a Rendezvénytér, bérelhető coachingszoba és workshopszoba. Augusztus óta a fenti szakértők többsége tartott nálam workshopokat, résztvett eseményeken. 2020. tavaszára azonban a teltházas termek kiürültek, így lépnem kellett. Ezért (is) jött létre a Vállalkozásfejlesztés online program, hiszen továbbra is szeretném magamat körülvenni szuper inspiráló vállalkozókkal, ha offline nem lehet, alakítsunk ki magunknak egy online teret a tanulásra blank A Vállalkozásfejlesztés szakmai programnak ezért nyújt teret a Kívül Belül Boldogság platform. Remélhetőelg nemsokára nem csupán online, hanem offline is folytatjuk a tanulást és a networkinget. Addig is, fogadjátok szeretettel a mi kis szakmai programunkat blank

Én ebben a szakmai programban az adminisztrációt és a szervezést adom, szakmai tudásom úgy érzem vállalkozásismeretek fronton egyik területen sem annyira kiemelkedő, hogy oktassam azt. Helyette felkutattam a számomra leginspirálóbb szakembereket az adott témákban.

Szandra kuponkódja: KIVULBELULBOLDOGSAG


Dr. Szabó Orsolya, Zsolya Communication

A Zsolya Communication története egy hatalmas külső és belső utazással kezdődött. Szenvedélyesen szeretek utazni (és erről írni), olyannyira, hogy nyolc év jogászkodás után úgy döntöttem, felveszek egy hátizsákot és nekivágok a nagyvilágnak. Az egy éves utam során számos digitális nomáddal, szabadúszóval találkoztam, ami nagyon inspiráló volt és jött is vele az érzés és elhatározás, hogy én is így szeretnék élni és dolgozni.

Kisfiam születését követően nem sokkal megalapítottam a Zsolya Communication-t, amely egy helyfüggetlen szakértőkből álló online kommunikációs vállalkozás, ahol ügyfeleink stratégiai tanácsadásával, közösségi média felületek menedzselésével és szövegírással foglalkozunk. 

Az elmúlt években több száz vállalkozónak segítettem online és offline egyaránt, hogy minél hatékonyabban és sikeresebben használhassa ezeket a felületeket, amelynek egyik legfontosabb alapja, hogy kiváló posztok szülessenek. Ezzel kapcsolatos tudásomat szeretném ezen a platformon is átadni.

Vállalkozásfejlesztés téma: KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS ONLINE

Miért van az, hogy némelyeknek több tízezres, százezres bázisuk van, mégis teljesen inaktív a közösségük? Miért tud jó megélhetést biztosítani egyeseknek egy csupán néhány százas/ezres követői bázis? Hogy lehet, hogy néhányakat állandóan ajánlanak a követői, mások oldalán vagy csoportjában pedig alig van 1-2 reakció?

Egy márka, legyen az személyes, vagy céges, mit sem ér lojális és elhivatott bázis nélkül. Ezért is nagyon fontos, hogy valódi, minőségi követőid legyenek! Gondoltad volna, hogy 10 milliónál is több Facebook csoport létezik már, amelyet havonta közel másfél milliárdan használnak? 
Vajon miért ilyen népszerűek az egyes közösségek?  

Ezekre a kérdésekre keressük a választ a Vállalkozásfejlesztés lépésről lépésre program következő hónapjában!

Egy erős, stabil közösség képes inspirálni, a híred vinni, ajánlások útján új ügyfeleket generálni Neked, aktivitásával pedig támogatni az értékesítésed.

 Ebben a kurzusban megtanulhatod, hogy

1. Miért lehetnek hasznosak Neked és a vállalkozásodnak a csoportok és mik a legfontosabb tudnivalók a Facebook és LinkedIn csoportok esetében (azaz milyen típusú csoport való Neked)
2. Melyek a legfontosabb beállítások és technikai tudnivalók
3. Milyen típusú tartalmakat érdemes a különböző közösségek számára létrehoznod, hogy az valóban hasznos és érdekes legyen
4. Miként legyen konverziód és ezáltal bevételed a csoportodból
5.  Egyéb fontos tudnivalók az aktív és elhivatott közösséged kiépítéséhez

Várunk szeretettel dr. Szabó Orsolya, a Zsolya Communication alapítójának legújabb kurzusán!

Orsi kuponkódja: ZSOLYA


Következő csatlakozás: FEBR 19-22
Téma: Pénzügyek és KATA 2021-ben

Kívül Belül Boldogság

Vedd fel velünk a kapcsolatot

Ügyfélszolgálat: +36 70 394 3221
Bemutatóterem: 1068 Budapest Szófia u. 18.
(H és Cs, 10-18 ó)
 

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Kövess minket facebookon

Kívül Belül Boldogság © 2021 | Minden jog fenntartva | NAIH-130710/2017. | Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi tájékoztató
web: modernitymarketing.com