Vállalkozásfejlesztés lépésről lépésre

Havi előfizetéses inspirációs szakmai program kisvállalkozók részére

A Vállalkozásfejlesztés lépésről lépésre program azért jött létre, hogy havi szinten fókuszáltan és tudatosan fejlesszük a vállalkozásainkat egy adott témában. Minden hónapban változik a szakértő és a téma is, hiszen mindenki másban erős. A témák változatosak, izgalmasak, és ami nagyon fontos: abszolút gyakorlatias lesz minden egyes hónap.

Szakértők és témák

Következő hónap: Linkedin (vállalkozóknak) – jelentkezési időszak: okt. 30-nov. 2., KEZDÉS: nov. 2., hétfőn!

Ugyan kisebb vátozások előfordulhatnak a hónapok során, röviden ezek a témák várhatóak a következő időszakban:

  • Hausmann Aliz, Zsolya Communication: Linkedin (vállalkozóknak)
  • Tolvaj Norbert, problémamegoldó, ex visszahódítási specialista: Podcast
  • Berkes-Bognár Niki, Socialight: Instagram
  • Dr. Szabó Orsolya, Zsolya Communication: Közösségépítés
  • ….. (szervezés folyamatban 🙂 )

Már volt téma:

  • Bedő Bea, Impact Hub: Business Model Canvas, üzleti terv
  • Potyondi-Galasi Orsolya, Pure&Pastel Photography: Vizuális márkaépítés
  • Dr. Szabó Orsolya, Zsolya Communication: Posztírás és hirdetés
  • Szabó Ágnes, Virtuális Irodaház: Folyamattervezés
  • Hajnerné dr. Horváth Barbara, HHB Consulting Kft.: Adatvédelem, adatkezelés (GDPR)
  • Vermes Eszter Virág, Comforting Soul: YouTube

A szakértőkről és a témákról bővebben lejjebb tudsz olvasni.

Vállalkozásfejlesztés lépésről lépésre program promo videó

Elkezdem

Szakértőkről pillanatképek

Program tervezet

Minden hónap hasonlóan van felépítve, természetesen mivel minden szakértő és a téma különböző, így kisebb eltérések lehetnek, azonban az egy hónapos kurzus (a kurzus 4 hétig tart, az adott témakör hónapjában az első hétfőn [kezdő dátumok eltérnek] elkezdődik, és a rákövetkező 4. hét szombatjáig tart, így nem pont 30 nap a kurzus. Az anyagok a kurzusfelületen a 4. hét utolsó szombatjáig, szombaton 12 óráig elérhetőek, utána törlődnek.) minden esetben 4 részre van felosztva:

  • 1. hét: a nulladik pillanatban ha szükséges, tudástárat kapnak a jelentkezők, hogy mindenki hasonló szinten tudja kezdeni a kurzust. Az első hét többnyire videós tartalommal fog kezdődni, melyet az oktatás felületen vissza lehet nézni egészen a 4. hét végéig. Ez a videó lehet, hogy élőben lesz megtartva, majd pedig fel lesz töltve a hét folyamán az oktatási felületre, de a lényegen nem változtat: a résztvevők a saját tempójukban, bármikor visszanézhetik a videós anyagot.
  • 2. hét:  egy írásos anyag következik, további gyakorlatias, apróbb feladatokkal az adott témán belül.
  • 3. hét: szünet van a kurzusban, pusztán azért, mert a jelentkezők kapnak egy nagyobb volumenű feladatot a témán belül, melyet a következő hétre teljesíteni kell. Ezek előreláthatóan több órát is igénybe vehetnek, témától és gyakorlottságtól függően.
  • 4. hét: eddigre elkészül a nagyobb feladat, egy Q&A videó keretén belül az adott szakértő válaszol a hetekben felmerült kérdésekre, és lezárásra kerül a program.

A program anyagai az oktatási felületen lesznek megtalálhatóak, valamint minden oktató köré egy Facebook csoport fog épülni, hogy az adott témában nem csupán az oktató, hanem a résztvevők is segítsenek egymásnak, reflektáljanak mások munkájára és segítséget kérjenek, miután az adott projekt elkészül.

A program menete oktatónként változik, így lehet hogy a videók/írásos anyagok aránya eltérő hónapról hónapra.

(a kurzus 4 hétig tart, az adott témakör hónapjában az első hétfőn [kezdő dátumok eltérnek] elkezdődik, és a rákövetkező 4. hét szombatjáig tart, így nem pont 30 nap a kurzus. Az anyagok a kurzusfelületen a 4. hét utolsó szombatjáig, szombaton 12 óráig elérhetőek, utána törlődnek.)

A program nem titkolt célja, hogy a tudásanyagon felül egy közösségépítő, pozitív szerepe is legyen a programnak.

Következő hónap: Linkedin (vállalkozóknak) – jelentkezési időszak: okt. 30-nov. 2., KEZDÉS: nov. 2., hétfőn!

Havi előfizetéses rendszer – árak

A Vállalkozásfejlesztés lépésről lépésre szakmai program egy havi előfizetéses rendszerben működik. Ez azt jelenti, hogyha csak 1-1 témára szeretnél becsatlakozni, akkor azt is megteheted, de ha hosszabb távra köteleződsz el a program mellett, akkor a havi előfizetés ára az elköteleződés hosszától függően csökkenni fog.

Mivel maga a program egy közösségi munka a szakértőktől is, így minden szakértő egy kuponkóddal promotálja a programot. Így fontos, hogy használd fel az adott szakértő kuponkódját a jelentkezésnél. Így tudunk mi is, előadók is tanulni, hogy mi az ami működik, melyik szakértőnek sikeres és miért a kampánya. Plusz ezzel segíted az adott szakértőt is 🙂

A Vállalkozásfejlesztés lépésről lépésre program szakmai anyagai 30 napig lesznek elérhetőek, vagyis az adott 4 hétben lesz elérhető az anyag. Amint elkezdődik a következő hónap, haladunk tovább a következő havi szakmai anyaggal, így fontos, hogy együtt tudj haladni az anyaggal. Nem lesz megerőltető, nem érzed majd úgy, hogy mellette nem tudsz a saját vállalkozásod mindennapi teendőivel foglalkozni, viszont biztos, hogy szükség lesz tudatosan félretenni az időt, hogy abban a hónapban haladj a kurzussal.

Előfizetés árak:

Szeretnénk kihangsúlyozni, hogy az előfizetés ára nem feltétlen tükrözi a tudásanyag mennyiségét, melyet a résztvevők kapnak a szakmai hónap során. Mi ezzel szeretnénk segíteni a jelentkezőknek, hiszen mindenkit érint a jelenlegi helyzet, de nem szeretnénk, hogy valaki lemaradjon erről a lehetőségről. Ezért ilyen baráti az ár. Mondhatjuk úgy is, hogy ez a karantén ár.

(a kurzus 4 hétig tart, az adott témakör hónapjában az első hétfőn [kezdő dátumok eltérnek] elkezdődik, és a rákövetkező 4. hét szombatjáig tart, így nem pont 30 nap a kurzus. Az anyagok a kurzusfelületen a 4. hét utolsó szombatjáig, szombaton 12 óráig elérhetőek, utána törlődnek.)

Minden szakértőnek a kuponkódja 100 Ft kedvezményt ér. A kuponkódok bármelyik hónapban felhasználhatóak, nem csupán az adott szakmai hónapban. Jelképes, mégis fontos, hogy használd valamelyiket, aki meggyőzött, hogy részt vegyél a kurzuson.

  • 1 havi szintű elköteleződés: 5000 Ft/hónap
  • 3 havi elköteleződés: 4000 Ft/hónap
  • 6 havi elköteleződés: 3000 Ft/hónap

Programhoz való csatlakozás – időpontok

A programhoz kizárólag csak az adott szakmai program elején lehet becsatlakozni, hogy ezzel is motiváljuk egymást, hogy együtt haladjunk a feladatokkal és tudatosan fejlesszük a vállalkozásunk adott szakmai részét. Amennyiben lemaradtál éppen a program nyitásról, javasoljuk neked addig a Napi Vállalkozás Egyperceseket, ami egy INGYENES programsorozat.

Csatlakozási lehetőségek:

  • November 30-2 között – téma: Linkedin
  • December 27-1 között –  téma: Podcast
  • Január 25-1 között – téma: Instagram
  • Februárban: téma: Közösségépítés
  • A program folytatódik 2021-ben is, az lőadók és a témáik szervezés alatt vannak 🙂

Minimális eltérés a témákban és a szakértők szerepében előfordulhat, ez egy tervezet.

Elkezdem

Szakértők és témák

A szakértők és témák sorrendje megegyezik a szakmai hónapok sorrendjével.


Dr. Bányai Dorottya, Zsolya Communication

A tevékenységeimet tekintve a fő irányvonalam a HR, fűszerezve egy kis kommunikációval, social mediával 😊

Az elmúlt 5 évben főállású HR-esként dolgoztam multiknál, foglalkoztam fejlesztéssel, de a nagy szerelem a toborzás-kiválasztás. Egyre több magán jellegű projektem lett, többek között így kerültem a Zsolya Communication csapatához, ahol tavaly november óta dolgozom, leginkább LinkedIn projekteken.

Y generációskét a social media felületek napi szintű használata természetes számomra. Azonban munkáim során azt is megtapasztaltam, hogy az igazán jó eredmények eléréséhez tudatos használat, nagy odafigyelés és tervezés szükséges.

HR-esként fontos képben lennem a piaci szereplőkkel és trendekkel, valamint meg kell találnom azt az utat, ami által ki lehet tűnni a tömegből, akár egy cégnek, személyes márkának. Ezen tudásomat igyekszem átadni nektek a LinkedIn hónap keretein belül, hogy megbarátkozzatok ezzel a nagyszerű és ingyenes lehetőséggel. 

Vállalkozásfejlesztés téma: Linkedin

A social media 2020-ban is változik, a LinkedIn-re pedig ez hatványozottan igaz. Már nem egy karrier portálról beszélünk, hanem a márkaismertség egyik fő eszközéről. Legyen a vállalkozásod, személyes márkád kezdő fázisban vagy akár már évek munkája is benne lehet, ha szakmailag tudatosan akarod építeni a brand-edet, ha ügyfeleket és ismertséget akarsz szerezni, akkor a LinkedIn felület nem kihagyható.

A tanfolyamon segítek Neked megérteni a LinkedIn lényegi elemeit, a fontos beállításokat, támaszt kapsz a bemutatkozód írásánál, hogy egy ütőképes, márkádat támogató LinkedIn profilt tudjál kialakítani.

Doro kuponkódja: ZSOLYA

Tolvaj Norbert, problémamegoldó, ex visszahódítási specialista

Harmonikus párkapcsolat. Vajon létezik, vagy csak az írók, forgatókönyvírók találták ki, hogy könnyebben el tudjanak adni egy történetet? Nekem meggyőződésem, hogy létezik ilyen kapcsolat. Az elmúlt években abban segített a hozzám fordulóknak, hogy maguk is ki tudjanak alakítani egy ilyen kapcsolatot. Ebben volt nagy segítségemre a blogom, majd a későbbiekben emiatt indítottam a podcast csatornámat is. Jelenleg a munkám egyik fontos pillére a podcastokon keresztül történő edukáció, mely segít abban, hogy az ügyeleim minél gyorsabban elsajátíthassák azt a tudást, amire szükségük van.

Vállalkozásfejlesztés téma: Podcast

Podcastet sokféleképpen lehet technikailag gyártani, és legalább annyiféleképpen lehet beépíteni egy cég mindennapjaiba. Nagy előnye, hogy azok, akik nem szeretnék az arcukat megmutatni, mert lámpalázasak lesznek egy kamerától podcast készítés közben felszabadultabbak lehetnek, mert csak a hangjukat fogják megismerni. Érdemes végiggondolni, hogy a Te célközönséged fogyaszt-e podcastot, és hogyan tudod a közösségi média megjelenésedben összehangolni más kommunikációs csatornákkal, mint a blog vagy éppen az Instagram. Az elmúlt években a podcast hallgatás sok más médiafogyasztást megelőzött, és ez segíthet egy stabil követőbázis kiépítésben, a céged értékének közvetítésében vagy éppen személyes márkád építésében.

Norbi kuponkódja: TOLVAJNORBERT


Berkes-Bognár Niki, Socialight

Berkes-Bognár Nikolett vagyok, a Socialight alapítója, social media tanácsadó. Elsősorban arra tanítom a kisvállalkozókat és márkaépítőket, hogy miként tudnak hitelesen és önazonosan kommunikálni a közösségi oldalaikon, valamint organikusan közösséget építeni Instagramon és Facebookon. Küldetésem, hogy minél több márkaépítőnek megmutassam, hogy a social médiával kapcsolatos teendők lehetnek élvezetesek és eredményesek egyszerre. Célom, hogy őszinte, hiteles, értékes tartalommal töltsük meg a közösségi oldalakat, példát mutatva az instabotokkal és számhajhászattal teli világban, hogy igenis, lehet ezt másként csinálni!

Vállalkozásfejlesztés téma: Instagram

Biztosan te is érezted már úgy, mintha az űrbe lőnéd ki a posztjaidat, egyszerűen semmi válasz nem érkezik. Alig nézi meg valaki, reagálni pedig egyáltalán nem akarnak, pedig te már mindent megpróbáltál. Ebben a hónapban beizzítjuk az insta oldaladat, hogy végre azt érezd, van értelme “posztolgatni”! Rendbe tesszük a kommunikációdat és elkezdünk közösséget építeni, akikre számíthatsz majd akkor is, ha egy új termékről vagy szolgáltatásról van szó.

Niki kuponkódja: SOCIALIGHT


Házigazda – aka a “ragacs”

Cserta Szandra, Rendezvénytér Kívül Belül Boldogság

Cserta Szandra vagyok, a Kívül Belül Boldogság alapítója, ami alapvetően rendszerezéssel, tárolással foglalkozik. 2019-ben egy újabb ága lett a vállalkozásnak, megnyitottam a Bemutatótermemet, melynek hátsó részében kialakult a Rendezvénytér, bérelhető coachingszoba és workshopszoba. Augusztus óta a fenti szakértők többsége tartott nálam workshopokat, résztvett eseményeken. 2020. tavaszára azonban a teltházas termek kiürültek, így lépnem kellett. Ezért (is) jött létre a Vállalkozásfejlesztés online program, hiszen továbbra is szeretném magamat körülvenni szuper inspiráló vállalkozókkal, ha offline nem lehet, alakítsunk ki magunknak egy online teret a tanulásra 😉 A Vállalkozásfejlesztés szakmai programnak ezért nyújt teret a Kívül Belül Boldogság platform. Remélhetőelg nemsokára nem csupán online, hanem offline is folytatjuk a tanulást és a networkinget. Addig is, fogadjátok szeretettel a mi kis szakmai programunkat 🙂

Én ebben a szakmai programban az adminisztrációt és a szervezést adom, szakmai tudásom úgy érzem vállalkozásismeretek fronton egyik területen sem annyira kiemelkedő, hogy oktassam azt. Helyette felkutattam a számomra leginspirálóbb szakembereket az adott témákban.

Szandra kuponkódja: KIVULBELULBOLDOGSAG


Már volt szakártő:

Bedő Bea, Impact Hub alapító

Bátornak kell lenni, a lehetőségeket meg kell kaparintani. Az a legnagyobb siker, ha a bukásból fel tudsz állni.

Bedő Beatrix az Impact Hub közösségi iroda alapítója, „change maker”, angyal befektető, mentor, tréner.  Nyolc éve fiatal csapatokat támogat üzleti modell, pénzügyi tervek és vállalkozásfejlesztésben, 21 év pénzügyi felső vezetői és auditori tapasztalatát ossza meg a fiatalokkal. Az Impact Hub által tartott Social Impact Award vállalkozásfejlesztési program és verseny magyarországi nagykövete.

„Hiszek abban, hogy a fiatalokba vetett munka megtérül.  Olyan emberekkel szeretek dolgozni, akik pozitív gondolkodásúak, optimisták, hisznek az erejükben. Szeretnék, hozzátenni ahhoz, hogy a magyar fiatalok gondolkozása megváltozzon, jobban bízzanak magukba és bátrak legyenek elérni álmaikat. Az üzleti modellben, a pénzügyi tervezésben mindig elkel a segítség. A könyvvizsgálói háttér segít abban, hogy jól átlássam a fiatal vállalkozói csapatok munkáját, a kockázati tényezőket, a vállalkozás gyengeségeit, erősségét. „Change maker”-nek tartom magam. Azon dolgozom nap nap után, hogy a társadalmi pozitív változást elősegítsem.”

Vállalkozásfejlesztés téma: BUSINESS MODEL CANVAS – Üzleti terv

Van egy jó ötleted, vagy már működő vállalkozásod? Elakadtál, nem érted, hogy miért nincs bevételed? Hogyan lehetsz felkészült vállalkozó? Szeretnél fejlődni, növekedni, de tőkére, pénzre, kapcsolatokra van szükséged? Szeretnéd megtanulni hogyan “add el” az ötleted, a szolgáltatásod, a terméked, hogy az egy befektető számára is érdekes legyen? Készítsd el az üzleti modelled, ha kell, tervezd újra! Határozd meg a bevételi modellt! Megmutatom, hogy miért érdemes megtenned!

Üzleti Modell Vászon (BMC) elkészítése

A vállalkozásod alapjai nem elég, ha a te fejedben megvannak, ezt meg is kell fogalmazni, és le is kell írni, hogy később hitelesen képviselhesd a céged értékeit. Business Model Canvas (Üzleti Modell Vászon) elkészítése során azonosítod és meghatározod a vállalkozásod stratégiai alapjait

Bea kuponkódja: IMPACTHUB


Potyondi-Galasi Orsolya, Pure&Pastel Photography

Orsi vagyok, a Pure&Pastel Photography tulajdonosa és egyben fotósa, én magam vagyok a Pure&Pastel. Egy bohém, színes, vidám, sokat beszélő (ha kell, azért én is csendben tudok lenni, de mondom, ha KELL!) fotográfus, aki büszke arra, amit alkot!

Egyfolytában keresem a szépet és el is ámulok, mint egy kisgyerek, ha megtalálom! Imádom, hogy mindenki más és más, örülök, hogy ezáltal olyan színes a vendégeim palettája, mint egy festőművésznek! Keverednek-kavarodnak a színek, személyiségek, történetek, mindenki más indíttatásból kerül a kezeim közé, de egy közös azért mégis akad bennük: a szépre való törekvés! Mindannyian a legjobbat akarják kihozni önmagukból, és a vállalkozásukból!

Kreáltam egy saját világot, ami élettel teli, világos, romantikus, modern és sokszor pasztell. Ebbe aztán sok minden belefér, így nem téma, hanem személyiség kérdése csupán, hogy az elkészült fotóim és maga a fotózás mennyire passzol az elképzelésekhez. Hiszek az őszinte szerelemben, a nők szépségében, a gyerekek ártatlanságában, az állatok létfontosságában és a boldogságban!

Vállalkozásfejlesztés téma: Vizuális márkaépítés

Az elmúlt 6 évben azon dolgoztam, hogy egy terméket, egy igazi nőt, családot, gyereket, vagy akár egy ingatlant izgalmasan mutassak be. A vállalkozók számára olyan fotókat biztosítsak, amikkel kitűnnek a tömegből, egyedivé és beazonosíthatóvá váljanak.

A jelen körülmények miatt speciális a helyzet, így most az egyik legkézenfekvőbb társunkat, a telefont fogjuk használni, belőle hozzuk ki a legtöbbet. A cél az, hogy az eddigi “elmegy” képek helyett, vállalható fotókkal jelenj meg a social media felületeiden, ezáltal fenntartva az érdeklődést a követőid irányába!

Szeretném, ha látnád, hogy egy-egy apró trükkel mennyit lehet változtatni egy kép összhatásán! Egy különleges dekoráció, vagy jól megválasztott kanapé mennyit számít egy portrénál! Látni fogod, hogy milyen sokat számít egy jó kép és mekkora összhangot képes teremteni az oldalaidon, ha picit ügyesebben készíted el őket és jól válogatod őket össze őket vizuálisan!

Ha úgy érzed, hogy teljesen el vagy veszve és még a szelfi készítés is teljesen kiborít, jó helyen jársz! Gyere és próbáld ki a tanácsaimat! Együtt olyan képeket alkotunk, amikkel kitűnsz a tömegből és láthatóvá válik az egyediséged a terméked/szolgáltatásod által!

Orsi kuponkódja: PUREANDPASTEL


Dr. Szabó Orsolya, Zsolya Communication

A Zsolya Communication története egy hatalmas külső és belső utazással kezdődött. Szenvedélyesen szeretek utazni (és erről írni), olyannyira, hogy nyolc év jogászkodás után úgy döntöttem, felveszek egy hátizsákot és nekivágok a nagyvilágnak. Az egy éves utam során számos digitális nomáddal, szabadúszóval találkoztam, ami nagyon inspiráló volt és jött is vele az érzés és elhatározás, hogy én is így szeretnék élni és dolgozni.

Kisfiam születését követően nem sokkal megalapítottam a Zsolya Communication-t, amely egy helyfüggetlen szakértőkből álló online kommunikációs vállalkozás, ahol ügyfeleink stratégiai tanácsadásával, közösségi média felületek menedzselésével és szövegírással foglalkozunk.

Az elmúlt években több száz vállalkozónak segítettem online és offline egyaránt, hogy minél hatékonyabban és sikeresebben használhassa ezeket a felületeket, amelynek egyik legfontosabb alapja, hogy kiváló posztok szülessenek. Ezzel kapcsolatos tudásomat szeretném ezen a platformon is átadni.

Vállalkozásfejlesztés téma: Posztírás és hirdetések

  • 1. hét: Bevezető: Mire jók a posztok, mit várhatunk egy organikus és mit egy fizetett tartalomtól
  • 2. hét: A posztok legfontosabb tartalmi és formai tudnivalói + posztíró feladat a 3. hétre
  • 4. hét: A beérkező posztok kiértékelése, kérdések megválaszolása

Orsi kuponkódja: ZSOLYA


Szabó Ágnes, Virtuális Irodaház

Szabó Ágnes vagyok, végzettségemet tekintve többek között közgazdász mérnök, vállalati tervező, irodavezető. Mindemellett a Virtuális Irodaház megálmodója és vezetője.

A Virtuális Irodaház keretein belül mi, online vállalkozástámogatók (virtuális asszisztensek) segítjük a piac szereplőit folyamataik fejlesztésében, rendszereik kialakításában és optimalizálásában. Támogatjuk a vállalkozások munkáját, legyen szó akár adminisztrációról, asszisztenciáról, szervezésről vagy egyéb, egyedi igényről.

Jelenleg a szakmám ismeretsége felfutóban van. A piac egy része még nem ismeri a velünk való együttműködésekben rejlő lehetőséget. Célom, hogy minél szélesebb körben prezentáljam, hogy a velünk való munka során pénzt, energiát és időt spórolhatnak meg a vállalkozások.

Vállalkozásfejlesztés téma: Folyamattervezés

Sorra fogjuk venni, melyek az adott vállalkozásban a kevésbé gördülékeny területek, hogyan lehet egyszerűsíteni a folyamatokat, valamint milyen feladatokat lehet az online vállalkozástámogatóra bízni.

Főbb témák: Ebben a hónapban a vállalkozásfejlesztés lépésről lépésre programban a folyamattervezésről, folyamatoptimalizálásról fogok beszélni. Hozok majd számos tippet, trükköt és praktikát, hogy a vállalkozói tevékenységetek operatív feladatait a lehető leghatékonyabban tudjátok működtetni.

Gyakorlatilag átvilágítjuk a vállalkozásotokat, ami nem lesz könnyű, azonban ahhoz, hogy kiderüljön hol lehet időt, pénzt, energiát spórolni, elengedhetetlen.

Ági kuponkódja: VIRTUALIS


Hajnerné dr. Horváth Barbara, HHB Consulting Kft.

Hajnerné dr. Horváth Barbara vagyok, jogász, közgazdász, adótanácsadó, mérlegképes könyvelő. 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezem, nagyon szeretem a munkám és az azzal járó kihívásokat.

Tanácsadó irodám egyik fő pillére az adatvédelem és a weboldalak jogi megfeleltetése, hatalmas tapasztalatra sikerült szert tenni az elmúlt időben ezen a területen. A téma talán most aktuális igazán, hiszen a kialakult járványügyi helyzet miatt egyre több vállalkozás igyekszik áttérni az online értékesítésre, szolgáltatásnyújtásra.

Közel 400 vállalkozás GDPR felkészítését végeztem el, egyedi, az adott vállalkozásra szabott szabályzati dokumentáció elkészítésével. Sokan nincsenek tisztában azzal, hogy ilyen szabályzati dokumentációval minden vállalkozónak rendelkeznie kell, akkor is ha egyéni vállalkozó, akkor is, ha nincs weboldala/webáruháza.

Vállalkozásfejlesztés téma: Adatvédelem és adatkezelés (GDPR)

Talán hallottatok már a rettenetes GDPR rendeletről. Ez egy Európai Uniós jogszabály, melynek rendelkezéseit az Unió területén működő vállalkozásoknak be kell tartani. Rengeteg tévhit él a gyakorlatban ennek kapcsán, a legtöbb vállalkozó azt gondolja, hogy rá ez a jogszabály nem vonatkozik, nincs tehát teendője ezzel kapcsolatban. Sokan abban a hitben vannak, hogy csak akkor ró rájuk kötelezettséget a hírhedt rendelet, ha weboldalt üzemeltetnek, oda szükségük lesz egy Adatkezelési Tájékoztatóra, amit lemásolnak a hasonló tevékenységet űző konkurenciáról, és már rendben is van minden. Hát, el kell, hogy keserítsek mindenkit, aki így gondolkozik, sajnos ez nem így van, a GDPR kivétel nélkül minden vállalkozót érint és mindenkinek vannak teendői ezzel kapcsolatban.

A téma talán valóban idegen az „egyszerű halandó” számára, mégis kénytelenek vagyunk valamilyen szinten beleásni magunkat, hiszen a vállalkozó felelőssége lesz a jövőben, hogy felismerje a vállalkozásánál előforduló személyes adatkezelési helyzeteket, megfelelő időben és módon reagáljon ezekre.

Az adatkezelés minden vállalkozót érint és mindenkinek van teendője ezzel kapcsolatban. A legfontosabb kötelezettsége a vállalkozónak a tájékoztatás.

Barbi kuponkódja: GDPRSZABALYZAT


Duchai Márti, ÉrtékelésTUNING

Duchai Márti vagyok, az ÉrtékelésTUNING alapítója, Tripadvisor specialista és a pozitív vendégélmény szakértője.

Amióta az eszemet tudom, a turizmussal szerettem volna foglalkozni. A korábbi álomállásaim, úgy mint pilóta, stewardess, desztinációs menedzser HELYETT lettem felszolgáló, utazási referens, recepciós, idegenvezető, turisztikai tanácsadó, rendezvényszervező és kiemelt ügyfélkapcsolati munkatárs. Egy azonban közös volt: mind valamilyen turisztikai jellegű vállalkozásnál. 3-1000 fő között mozgott a munkatársaim száma. Rengeteg sorssal, személyiséggel, vezetői stílussal és üzleti felfogással találkoztam. Az irány mindenhol ugyanaz volt: kiváló vendégélményt nyújtani és ezzel visszatérő vásárlókat szerezni. A célom az, hogy a tudásom szintézisét átadhassam azoknak, akik a vevőiknek a legjobbat akarják.

Vállalkozásfejlesztés téma: Ügyfélélmény, vendégélmény

Ma már nem az a fontos a vásárlóknak, hogy mit, hanem hogy milyen élményt nyújtasz nekik. A kurzus alatt megtanulhatod, hogyan nyújts felejthetetlen vásárlói/vendégélményt és hogyan szerezz törzsvásárlókat, akik végül a szolgáltatásod/terméked nagykövetévé válnak és akiktől végül a legjobb értékelésekre számíthatsz.

Márti kuponkódja: ERTEKELESTUNING


Vermes Eszter Virág, Comforting Soul

Vermes Eszter Virág vagyok, online videó specialista, hang- és videóvágó, a Comforting Soul tulajdonosa.

Hobbinak indult – vállalkozás és szenvedély lett belőle. A videógyártás és a Youtube felületének megismerése több mint 5 éve foglalkoztat napi szinten. A munkám során vállalkozóknak segítek abban, hogy az üzenetük és a márkájuk minél többen megismerjék azok közül, akikhez el szeretnék juttatni, mindezt a Youtube segítségével.

A saját csatornámat, a My Comfort Zone for You-t énmárkaépítőként kezdtem 2015-ben. Azóta is arra használom, hogy folyamatosan tesztelem, hogyan és milyen etikus módszerekkel lehet minél több emberhez eljuttatni a minőségi mondanivalót, tartalmat videós formátumban a Youtube-ot használva. 2020-ban pedig elindult a kizárólag szakmai Youtube csatornám a Comforting Soul, ahova heti kétszer töltök fel videót a Youtube-ot érintő témákban.

Vállalkozásfejlesztés téma: YouTube

Kevesen használják a vállalkozók közül a YouTube-ot marketingeszközként, pedig a videónak óriási bizalomépítő ereje van, a YouTube-ra feltöltött tartalom pedig akár évekkel később is hozhat új érdeklődőket és vásárlókat a vállalkozásodnak.

Ebben a hónapban megmutatom,  hogy:

– hogyan használhatod a YouTube-ot vállalkozóként a saját márkád, termékeid és szórakoztatásod népszerűsítésére,
– milyen témákban érdemes gondolkozni (tartalomstratégia alapok),
– mire érdemes koncentrálni, ha kevés időd van a tartalomgyártásra.

Eszter kuponkódja: COMFORTINGSOUL

Elkezdem

Gyakran ismételt kérdések

Mi van akkor ha engem a májusi, szeptemberi és a decemberi téma érdekel?

Ebben az esetben három különböző hónapra kell bejelentkezned, így a havi kifizetést válaszd.

Meddig is elérhetőek az anyagok?

Példa: ha január 4-én hétfőn kezdődik az adott hónap, akkor jan. 4-ei hét (1. hét), jan. 11-ei hét (2. hét), jan. 18-ai hét (3. hét), jan. 25-ei hét (4. hét) ››› ergo az adott hónap anyaga a kurzusfelületen január 30.-áig, szombat 12 óráig érhető el. Vagyis az adott szakmai hónap 4. hetéig kezdéstől számítva.

Elköteleződök 3 hónapra, én választom ki melyik 3-ra?

Nem. A 3 hónapos elköteleződés azért ilyen kedvezményes, mert egymás utáni hónapokra érvényes.